2011. május 19., csütörtök

Siemens beépíthető mosogatógép SL 65M350 EU

Siemens beépíthető mosogatógép SL 65M350 EU:
Ajánlom műszakilag és optikailag tökéletes beépített mosogatógép Siemens.

A mosogatógép már felvette a Hamburg Eppendorf.

Kérjük, olvassa el a többi termék.

Ha kérdése van Én mindig szívesen segít.




FONTOS: Kérem, hogy fontolja meg, hogy én nem vagyok kereskedő, hanem egy magánszemély. EU-jog azonban, hogy a magánszemélyek garantálni kell az egy év, és cserébe jogokat minden termékre, kivéve, ha kizárhatja. Az ezzel kapcsolatos információkat ez a tétel leírását, hozta nekem, helyesek a legjobb tudomásom és meggyőződésem szerint. Én személy szerint nem veszi garanciát ez a tétel akkor is, ellentétben az új fogyasztóvédelmi törvény, mint a vevő vállalja, hogy nem használja a jótállási jog. Az Ön ajánlata tudja erősíteni ezt a megállapodást.
Ár: 550 Ft