2011. december 28., szerda

Nagyon csajos ELEFANTEN papucs!!! - Jelenlegi ára: 890 Ft

Nagyon csajos, virágos ELEFANTEN lányka, parafatalpú gyógypapucs!!!
Pántjai szélessége állítható, kék alapon virágmintásak!!!
Az orrrésznél elöl, a parafa résznél mindkettőnél picit megkopott, a jobb résznél pici "hiányzik" is belőle, de ez a használatot és kényelmességét nem befolyásolja!!!! Hátul nem kopott, vagy lejárt!!!
Újként vettem és csak mi használtuk!!!
Beleírva WMS szélességvan. Én nem túl duci lábfejre ajánlanám!
Méret: 32.
De szerintem kisebb lábra (is) jó.
Biztonság kedvéért lemértem a teljes bth-t: 20, 5cm , de a peremek miatt ebből 1-1. 5cm-t én leszámolnék!!
Kérdezz bátran!!!


Jelenlegi ára: 890 Ft

Az aukció vége: 2011-12-31 06:36
. Nagyon csajos ELEFANTEN papucs!!! - Jelenlegi ára: 890 Ft